lauantai 16. toukokuuta 2015

ongelmia & sinivuokkoja

Sori, tää postailu on ny vähä jääny, samoiten kuvailu. 
Oon miettinyt ja harkinnut ja miettinyt lisää mitä teen pullippejeni kanssa.
En oo sellanen ihminen joka jaksais kauheesti nähä vaivaa siihen et nuket näyttäis "kauniilta" (..kauneilta?? ... en tiiä )
Ja mun pullipit+tae näyttää aasinperseiltä, tälleen suoraan sanottuna. Ainut johon oon tyytyväinen on Dal ja siitä en luopuis koska se on niiiiin söpö ja mun lempinukke ikuisesti.

JOTEN, aattelin et voisin myydä mun nuket, siis pullipit + taen.
Osaatteko yhtään sanoa, että paljon saisin Alice du jardinista - se on alkuperänen versio ja sillon kaikki stockit paitsi ne käsijutut & peruukki. Naamassa vähän kiiltokohtia ja takaata yks ruuvipaikka rikki (joka hajos kun piti väkisin ottaa pois pyöristyny ruuvi) + sillon m softbust obitsu, peruukki & chipit. Ostin tän vuonna 2012 / 2013 pullipstylestä.

Lunatic queen - Keltaset/kultaset chipit, peruukki, kaikki stockvaatteet ... paitsi chipeistä yks rikki & peruukki myyty & se ja muovi hörtsäkkä on rikki jonka voisin kyl korjata. Sillei oo boxii tai keräilykorttii.

Tae joku prinssi - Kaikki stock kamat on, boxi löytyy kans ja kortti, peruukki ja chipit on. Iha mahtavassa kunnossa jätkä on.

Osaako kukaan arvioida monel ihmiset ostais? Oisko kannattavampaa myydä stockit erikseen / peruukki? No monella sä ostaisit tai paljon maksaisit (same thing) ?

No kuitenki, haluaisin nyt taaaaaaaaaas kerran postata kaethesta kuvia. Joten ... .tässä.














Ostin ton kukkapannan yhest miitistä, en kadu! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti